Pagi Sabtu Yang Bosan!


Taraaaa!lihatlah blogku yang berwajah baru.serba pink!biasalah,cik siti kan peminat pink.hehe...tak habis ubah suai lagi nie.nanti ada masa, cik siti ubah suai bagi cantik lagi ek.jangan jelez tau.takde makna!kuikuik...

Pagi sabtu terasa bosan sangat. Makin hari makin hebat kebosanan mengisi hari2ku..... huaaaaaa...bosannya!

aku tau cara nak hilangkan kebosanan ni,tp aku tak mampu nak capainya.ianya seolah2 makin jauh daripada aku.errrrrmmmm....

Oh ya!mesin basuh rosak lagi.sesuatu yang merisaukan aku sbb aku yang kena basuh semua baju2 tu. ye la,takkan nak suruh mak basuh kan.kesian mak aku.

Pagi tadi baru dok bercerita dengan cik ros tentang sakit belakangku.tiba2 mesin rosak.Allah menduga aku.Alhamdulillah dah selesai basuh 2 baldi baju dengan sakit belakang ni

Bercakap soal sakit belakang ni.Memang sejak zaman study dah biasa dengan sakit belakang ni.tp sekarang ni makin teruk pulak rasanya.bangun pagi je,mesti rasa sakit..insyaAllah,cadang minggu ni nak g klinik.harap2 Allah mudahkan segalanya.

Petang ni ada ujian lagi.harap2 aku akan lulus.ya Allah permudahkanlah ujianku ini.ameen! Malam lak ada kenduri kawin. nak g kenduri kawin semata2 nak makan nasi minyak.adoi cik siti!hehe.dah lama tak makan nasi minyak kenduri kawin...iskk....iskkk..

Esok nak buat ape lak?Errrrmmmm...yeS!aku dah tau nak buat apa esok.tapi....biarlah rahsia...kuikuik...

p/s: cik siti,sabar dan teruskan sabar.insyaAllah,DIA pasti akan berikan yang terbaik. dirimu mutiara yang tenang ;-)

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Melahirkan : Bahagian 1

Rabbi yassir wala tu'assir

New Life New Beginning