sesudah "Lafaz-lafaz Cinta"


Setelah 2 minggu,baru selesai membaca novel "Lafaz-lafaz Cinta". Menakjubkan!aku mengambil masa hampir 2 minggu lamanya untuk menghabiskan sebuah novel yang tidak setebal mana.selalunya,aku hanya perlukan masa 2/3hari sahaja.mungkin aku sibuk kot.ye ker?mcm pelik je bunyinya!

dalam novel ni terlalu banyak watak.membuatkan aku susah nak menghayati watak-wataknya terutama sekali watak utama.Diana& Fathi.masa awal2,aku terpaksa merujuk page2 sebelumnya untuk recall balik mengenai sesetengah watak. dan bagi aku kesinambungan juga agak longgar.dan takde cerita sangat pun!tapi takpelah,dah abis baca pun.

kalau singgah kedai buku lagi,boleh la beli novel kang abik pulak.tetiba terasa nak tengok ayat2 cinta.mungkin malam ni,kalau ada mood..insyaAllah :)

notakaki : ikhlas dan sabar itu Islam...

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Melahirkan : Bahagian 1

Rabbi yassir wala tu'assir

New Life New Beginning