Eh..eh..Hari ni 15 May la!

A'ah hari ini 15 May 2010.Sejak semalam fb&hp aku tak henti menerima ucapan selamat hari lahir.Terharu dengan pelbagai versi ucapan. Terima kasih kepada kawan-kawanku yang masih mengingati diriku di sini...

Dan Cik Siti....Selamat Hari Lahir yang ke 27. Tua sudah cik siti!Yang penting jiwa tetap muda. Semoga segala kesedihan akan diringkan. Semoga segala dugaan akan menambahkan lagi kasih sayang Allah padamu. Semoga segala kepayahan akan mendekatkan dirimu dengan Kekasih Sejati.Tuhan Pencipta Alam.dan semoga tenang sentiasa.ameen Ya Allah.

Dan malam tadi aku bermimpikan seseorang kawan aku yang aku sangat rindui.Entah dia ingat kat aku ataupun tidak. Tapi mmg aku rindu sangat dengan dia. Dan aku tak tahu macamana nak cari dia.Alhamdulillah,Allah ketemukan aku dan dia dalam mimpi. Semoga dia sentiasa bahagia walau dimana jua dia berada.

Sekejap lagi,nak keluar.beli hadiah untuk aku.tengah tunggu abang ipar dan kakak aku nie.moga2 nanti akan ketemu laptop idaman hati.dan hari ini dijangka rumah aku akan meriah seperti semalam.boleh la belanja family aku makan kfc.tengok la camne nanti.

tunggu update seterusnya.......

notakaki : Malaysia dah kalah semalam dalam Thomas Cup.sedihnya :(

Comments

roznifa83 said…
heheh,akhirnya dpt gelang,netbook,kfc,pizza,i phone,JM jeng jeng..tania2..
Ummu Umair said…
sbr..sbr..
setakat ni yang betul2 kat tangan ialah gelang(bukan gelang emas ok?:D),netbook & JM je..

kfc n pizza dah slamat menjadi isi perut

iphone ke?htc je sis...tp blum sampai ke tangan..so tak leh heboh2..hihihi

JM u sebut gak ek?iskk..iskkk..rahisa..hehe

Popular posts from this blog

Pengalaman Melahirkan : Bahagian 1

Rabbi yassir wala tu'assir

Pesanan Buat Isteri dan Bakal Isteri