Sambutan Hari Lahir


Alhamdulillah,semalam aku dah dpt beli Netbook HP.Kecik dan ringan gila. Itu yang penting.Sebab dah tak larat nak angkut laptp antik aku nak g keje.dan sekarang tgh sesuaikan diri dgn netbook yang comey ala2 tuan dia gak.tuan dia comey kan?kan?kan?korang takde pilihan jawapan lain selain YA!hihihihi

Actually,kedai yang 1st ktorang g dah jumpa dh netbook ni. tp ada color maroon je.tak minat. aku nak beli yang color hitam.So,terpaksa turun naik beberapa kedai la.Kedai terakhir baru ada yang color hitam.Alhamdulillah!

Oh ya,semalam agak meriah sambutan birthday kat rumah aku. Ada kek,ada kfc,ada pizza. Dan
ditambah dengan budak2 yang ramai.sangatlah meriah!actually sambutan utk semua family members yang lahir bulan 5.aku,mak aku dan 2 orang abang aku. dan abang aku yang belanja tu semua.dia mmg sentiasa pemurah.mga2 rezki dia sentiasa murah.ameen Ya Allah..

sekian jer la utk kali ini.berjumpa di entry akan datang!wassalam

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Melahirkan : Bahagian 1

Rabbi yassir wala tu'assir

New Life New Beginning