ENTRY KOSONG

Aku baru sahaja lepas buat ujian lisan kepada murid-muridku. Jadi ada masa terluang sedikit sekarang. Masa ini sepatutnya aku gunakan untuk prepare slide.Akan tetapi....ada sesuatu menghalang aku. Apakah sesuatu itu??

M.A.L.A.S

Haaa,malas itulah jawapannya. Tiba-tiba aku rasa malas. Malas nak mengajar,malas nak prepare slide,malas nak mark paper,malas nak buat itu,malas nak buat ini.Amat malas.Sangat malas.Kemalasan melanda diriku kala ini.So, I ended up here.Blogging!Muahaa..

Semalas-malas aku,alhamdulillah aku setel mark semua assignment dan latihan student aku. Semalas-malas aku,aku lawan gak malas aku.Maksudnya aku bukan pemalaslah walaupun aku sedang berasa malas.Ada paham?hiihi..

Sebentar tadi,tiba-tiba aku terasa ingin makan goreng pisang

Yummy!Sedapnya.

 DAN apam balik
Slurrrp.Lazatnya


Lagi best kalau dapat teh tarik.
Kegemaranku dulu kini selamanya

Waduh2.Mana nak cari ni???Dengan rasa tak malasnya jari jemari aku pantas menghantar sms buat suami tercinta meluahkan keinginan aku di kala ini. InsyaAllah,nanti masa balik kami beli!wahhh,ni yang best ni:-)

Harap-harap keinginan aku tertunai.insyaAllah.Kalaulah  dpt aku putar jarum jam ni,dah lama aku putar ke angka 5.15 sebab masa tu lah selalunya suami menjemputku.sabar cik siti...sabar....

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Melahirkan : Bahagian 1

Rabbi yassir wala tu'assir

New Life New Beginning